pelakon cari aku di syurga

Berkenalan Di Set Lakonan Pelakon Drama Elly Dan Epit Kini Bergelar Suami Isteri Bagi sesiapa yang mengikuti drama Elly dan Epit yang popular sekitar tahun 2011 hingga 2013 pasti mengenali watak Hujan dan Diana kan Diijabkabul Baru baru. Janisa Jalil atau nama sebenarnya Haqeem Hermy merupakan pelakon baru dari Malaysia.


Pin On Handsome Korean Actor Singer

Nanti kan episod 24 malam nanti jam 10 malam di tv3.

. Bakal trending tak drama ni nanti. Drama 15 episod arahan Shahrulezad Mohamedin dan skrip oleh Nurul Halawati. Cari Aku Di Syurga ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 arahan Shahrulezad Mohameddin dibintangi oleh Aeril Zafrel Janna Nick Mimi Lana dan Duerra Mitilda.

Tonton Drama Cari Aku Di Syurga Episod 10NANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Cari Aku Di Syurga yang bakal disiarkan mulai 6 Mei 2019 di slot Samarinda TV3. Yang terlepas tengok live di tv3 boleh tengok lepas pukul 11 malam di blog basahjeruk. Wajah Persis Pelakon Thai - Lakonan Hun Haqeem Dalam Kampung People.

Rasanya ni pertama kali depa bergandingan. Drama ini akan bersiaran setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam di slot Samarinda TV3. Jom menonton drama Tarik Aku Ke Syurga.

Episod 24. Raksasa Aggregator Malaysia BABABNET. Bakal menampilkan gandingan seperti Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana.

Ariel Zafrel Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda Dalimawati Maria Farida Aishah Atan Muaz Fitri Hun Haqeem. Pelakon cari aku di syurga JHEAIK siasat video berkaitan khurafat di Gunung Jerai Sanusi berkata demikian ketika ketika ditemui media selepas menghadiri Majlis Mesra Aidilfitri Kementerian Tenaga dan Sumber Asli KeTSA di Dewan al-Hana di sini pada Isnin. Menampilkan Zul Ariffin dan Nelissa Nizam sebagai pelakon utama.

Ariel Zafrel Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda Dalimawati Maria. TINDAKAN pelakon Sharifah Sakinah memuat naik video dalam tandas dan menulis kapsyen. Lisa seorang gadis bandar yang cantik.

Selepas Drama Voice Note seterusnya drama Cari Aku Di Syurga lakonan Aeril Zafrel bergandingan dengan Janna Nick dan Mimi Lana. Biodata Hun Haqeem Pelakon Drama Cari Aku Di Syurga. Drama ini memulakan tayangan perdana di slot Samarinda TV3 dari 6 Mei 2019 hingga 3 Jun 2019 sepanjang bulan Ramadhan menggantikan Voice Note1.

Aeril Zafrel Hun Haqeem Muaz Fitri Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda. Drama Tarik Aku Ke Syurga arahan Malek Rahman terbitan Creative Skill Solution turut menampilkan beberapa pelakon lain antaranya Lisdawati Keith Foo Idzham Ismail Izzendra dan ramai lagi. Kini Janisa Jalil akan muncul dalam drama terbaru berjudul Drama Suamiku Mr Blind yang bakal bersiaran di slot Hypp TV.

Namanya kini mula mendapat perhatian orang ramai apabila membuat penampilan pertama lakonannya dalam drama Cari Aku Di Syurga. Drama Tarik Aku Ke Syurga diinspirasikan dari novel Tarik Daku Ke Syurga karya Haitun Kamarazaman. Tonton siri Drama Cari Aku Di Syurga - Episod 1 dengan sarikata yang dibintangi oleh Aeril Zafrel Hun Haqeem Muaz Fitri dan Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda di VIU.

Cari Aku Di Syurga - Episod 18. Setelah kejayaan drama Nur2 kali ini Radius One kembali di bulan Ramadhan dengan drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana.


Hun Haqeem On Instagram Jarang Jarang Senyum Orang Cakap Kalau Senyum Banyak Awet Muda Hmm Muka Pun Dah Tua Umur Pun Hampir Tua Dah Ni Kena Senyum Banyak


Pin Page


Pin Page


Black 2019 Malezya Dizisi


Lirik Lagu Ost Bawa Aku Ke Syurga Hingga Kau Terlupa Daniesh Suffian Lirik Lagu Lagu Lirik


Hun Haqeem On Instagram Jarang Jarang Senyum Orang Cakap Kalau Senyum Banyak Awet Muda Hmm Muka Pun Dah Tua Umur Pun Hampir Tua Dah Ni Kena Senyum Banyak


Pin Page


Pelakon Adam Lee Yang Handsome


B O Y 에 있는 Nana Chongsawat님의 핀 한국 배우 연예인 효


Pin Page


Dibesarkan Di Rumah Anak Yatim Membuatkan Hubungan Asing Mereka Menja Poetry Poetry Amreading Books Wattpad Wattpad Anak


Tomorrow Choi Soobin Revised Completed


Home Bts Songjihyo C


Cari Aku Di Syurga 2019 Malezya Dizisi


Pin On Mv10fakta


Pin On Korean Actors


Pelakon Adam Lee Yang Handsome

No comments for "pelakon cari aku di syurga"